15 września 2007

Taguj swój świat !

_____________________________




6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ten na puszce pck to wyjatkowo nedzny pomysl, na czole trzeba bylo sobie walnac. kazdy kto by cie widzial widzialby adres xD

nie pozdrawiam

Anonimowy pisze...

ALBO KURWA CWELU ZMYJESZ TE JEBANE BAZGROLY Z MOJEJ KLATKI ALBO CIE KURWA PO TEJ TWOJEJ STRONIE NAMIERZE I ROZPIERDOLE!!! NIE DUZO BRAKUJE BO SKADS KURWA JEBANCU KOJAZE TA TWOJA PARSZYWA GEBE. POCZEKAJ AZ BEDZIESZ KURWA KWICZAL PIERDOLONY ZALOSNY MALARZU.MA TO KURWA ZNIKNAC!!!

Anonimowy pisze...

życie nie jest takie mroczne, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...

pozdrawiam

NemezisEgo pisze...

No cóż. Kto powiedział, że ja taguje? Rzesza zainteresowanych blogiem się powiększa. Jak widzę, że ktoś napisał mój link robię fotkę. To pierwsza sprawa. Druga sprawa odnosi się niesamowicie inteligentego komentatora o nicku twojekurwaprzeznaczenie:
1. Nie mam pojęcia gdzie jest Twoja klatka, bo nie raczyłeś o tym wspomnieć, a na wielu klatkach jest link.
2. Proponuje poczytać mojego bloga, może wzbogacisz swoje słownictwo.
3. Czemu tyle agresji? Czy ja Ci coś zrobiłem? Poczytać Biblię też nie zaszkodzi pare fajnych haseł ma, np. "Kochaj bliźniego swego jak siebie samego". Jeśli będziesz wysyłać złą energię do innych ludzi, zła energia może obrócić się przeciwko Tobie.
4. Nie wiem, czy wiesz ale groźby są karalne, więc uważaj, bo jak mi się coś stanie to Ciebie mogą namierzać.
Trzecia sprawa: Ja nie widzę świata w mrocznych barwach. Odkąd uwierzyłem w istnienie Boga (patrz: post Rozmowa /lub "Maga z Kapłanem GGadka") świat nabrał kolorów.
Czwarta sprawa: niebawem wlepki.
Pozdro dla wszystkich nawet tych agresywnych i niepozdrawiających. Peace.

Anonimowy pisze...

Do...TwojeKurwaPrzeznaczenie...
za cienki w uszach jeszcze jestes dzidzius...morda krotko burku...

NemezisEgo pisze...

Widzisz TWOJEKURWAPRZEZNACZENIE - za plecami mam postacie z kreskówek! Ale nadal nie rozumiem:

Czemu Polak Polakowi wilkiem? Zamiast zasłużyć na respekt za propagowanie fajnych rzeczy w tym blogu dostaje bluzgi. Powiedz czemu? Zazdrościsz? Pozdro.