26 września 2007

Silesia oznaczona ;)

Wczoraj i przedwczoraj byłem w Katowicach na egzaminie kolegów z reżyserii... I nabroiłem... Podobno szef kina ściga mnie za cytuje "bazgroły w kiblu", gdzie przyznaje umieściłem taga z linkiem do tego bloga. Jednak czemu instytucja artystyczna pragnie tępić art-blog? Powinna raczej go wspierać... Chociażby dlatego, że ją w tym miejscu rozreklamuje: chodzi o Centrum Sztuki Filmowej dawne kino Kosmos. [w tym miejscu wspomnę, że owa instytucja nie chciała wydać rzeczy koledze, za to że nabazgrałem... heh, chcieli kasę - pieniądz rządzi światem jak go zdobyć by się nie stać automatem] Co prawda tak do końca to nie dziwi mnie ich postawa, bo w końcu tagowanie to niszczenie ich mienia, ale bardzo dziwi mnie postawa kolegów pseudoartystów filmowców: po co bazgrzesz, ile ty masz lat? - mówią... No cóż ja odpowiadam, że to sztuka ulicy... świadomy akt woli a nie bazgroły szczeniaka, że kocha jakąś niunie. A jeden z operatorów mówi: "jak Cię złapią to przestaniesz bazgrać". Co się dziwić, chłopak przed operatorką skończył prawo. Społeczniak z niego. Tagowanie i wlepki uważam za akt kreacji. W PRL-u ścigano twórców za opozycyjną sztukę, w dzisiejszych czasach ściga się grafficiarzy za wandalizm. Nie twierdzę, że jestem graficiarzem - jak już mówiłem jestem zwykłym chłopakiem z odrobiną talentu, ale pozdrawiam malujących na murach sztukę (dla nieuświadomionych tag jest elementem graffitti), którzy uciekają przed policją lub dotają pałami od SOKistów. Sztuka ta jest zajebista, bo nierozerwalnie związana z uczuciem adrenaliny, dlatego zawsze będę ją wspierał. Pozdro.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

frajerstwo i pseudointeligencja, aż sie niedobrze robi,
ale lans teraz rządzi (i nie pierdol o sztuce bo to jest kolejny pisuar w luwrze) mam nadzieje że dużo ludzi weszło przez to na twojego bloga i cie podziwia

loty po okolicy pisze...

Nie twierdzę, że jestem graficiarzem - jak już mówiłem jestem zwykłym chłopakiem z odrobiną talentu, ale pozdrawiam malujących na murach sztukę (dla nieuświadomionych tag jest elementem graffitti), którzy uciekają przed policją lub dotają pałami od SOKistów. Sztuka ta jest zajebista, bo nierozerwalnie związana z uczuciem adrenaliny, dlatego zawsze będę ją wspierał. Pozdro.
no sory ale za ten wpis na szyldzie UŚ powinienes dotac pałką letko w głowe a potem na tablicy napisać 1000x "nie będę pisać..." dla mnie to niestatety nie jest sztuka taki tag w tym miejscu