28 września 2007

Love x 2

Wśród wietrznych istot, które spotkałem na swojej drodze istniały dwie, które w jakimś tam stopniu kochałem. Pierwszą miłością młodzieńczą i szaloną, drugą nieco dojrzalszą, ale też szaloną ;) I to obie mnie rzuciły... I dla obu nagrałem kawałki pożegnalne... Jeden nienawistny, drugi rozpaczliwy... Można to tłumaczyć tym, że pierwszy z z nich został nagrany, gdy miałem 17 lat, a drugi gdy 24. Oto kawałki:

1998 rok
(zgadza się, to nie pomyłka, nagrywam rap od prawie 10 lat)
Dla Natalii
(kliknij aby posłuchać lub zapisać):
/ suko_NEIVIL.mp3 /

2006
Dla Małgorzaty
Ksiaze z bajki


Pierwsza dziewczyna jest po rozwodzie, nie ma dzieci z tego co wiem, a druga wręcz odwrotnie, bez rozwodu póki co, za to w ciąży ze swoim mężem (kurcze nie wiem czemu ani jedna ani druga na swoje wesela mnie nie zaprosiły ;). Pozdrawiam obie.

...Reszta jest milczeniem...

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie odnoszę się bezpośrednio do postu, chciałbym powiedzieć coś ogólnie. Wczoraj (28-09-07) wracałem sobie z zajęć i po zrobieniu małych zakupów na rynku Górniaku udałem się w stronę przystanku. W drodze zauważyłem tag z adresem ów bloga. (budynek rzemiosła nieopodal rynku)(swoją drogą tagging też może być uważany za rodzaj rzemiosła).
Przechodząc do rzeczy muszę przyznać że to co piszesz jest po prostu dobre. Nie mówię tego żeby w jakiś sposób się przypodobać-nawet się nie znamy. Stary, to co piszesz na prawdę wciąga, jak jakaś dobra książka, chociaż nawet bardziej bo pomimo pewnych konfabulacji i tak jest to bliższe rzeczywistości niż jakieś tam powieści.

W każdym razie wielki szacunek za to co robisz, i za to że pomimo czasami nie sprzyjających okoliczności i tak dajesz radę.

Co do niektórych kolesi to serio nie wiem co mają na celu. Skoro im się to nie podoba to czemu odwiedzają? Czemu czekają na nowy post? No ale takich się nie zrozumie w tak łatwy sposób.

Na koniec jeszcze raz pozdrowienia. 3maj sie ziom! ;)

BTW: ŁDZ potrafi być o wiele piękniejszy niż na Twoich zdjęciach.. ale każdy może to widzieć inaczej.

NemezisEgo pisze...

Dzięki ziomuś.
Też masz poprawną polszczyznę przynajmniej, w przeciwieństwie do tych łaków komentujących wcześniej. Mail do mnie u góry jak coś. Pozdro.

Anonimowy pisze...

kiedy wrescie odpiszesz...albo załapiesz komentarz..? za ile hajsu i gdzie robiles vlepki ;>?

NemezisEgo pisze...

50 zeta = 500 wlepek /10x5 cm/. Ale nie mogę powiedzieć, gdzie. Poszukaj w necie. Szukajcie a znajdziecie. Pozdro.