2 grudnia 2007

Postscriptum do dissa - naRAH freestyle!

Chciałem dać Rahimowi czas, ale wjechał mi na ambicje wpisując komentarze w poprzednim poście... Dlatego też nie daje mu szansy i nie czekam 24-godzin. Mogłeś podjąć rękawicę, stanąć do walki jak mężczyzna i dpowiedzieć. Ale niestety pociąg odjechał. Czas na odpowiedź minął. Zachowałeś się jak na psycho nieprawdziwyrap pizde przystało. Mecz się skończył. Kończę całą tą sprawę i zamieszczam swój freestyle będący postscriptum do dissa - nagrany w ciągu godzinki. Nie chcę tego traktować jako kolejny diss - jest to na wolno zarapowana dopowiedź do mojego kawałka pt. "Po co Rah światu", stwierdzająca ostatecznie i bezsprzecznie kto wygrał.
Skończyłem z Tobą. Wygrałem walkowerem. Miło było Cię pojechać. Sprawa zamknięta.

Plik: rahpostcriptum.wmv ---->
wersja windows media player /12 MB/
ściągnij/posłuchaj

Poniżej odtwarzacz (wymagany Flash Player 9), dla tych co nie mają cierpliwości do ściągania:



Możesz nagrywać, tym razem ja nie odpowiem, bo powiedziałem już wszystko w tej sprawie. Znikaj. Nara(h)!

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Wstawiasz linki do nieistniejących kawałków. Dlaczego nie youtube tylko jakiś bloggerowy odtwarzacz? Mam prawo sądzić, że go tam w ogóle nie ma bo niestety kawałek mi się nie odtwarza. Chciałeś poprawić spadającą oglądalność twojego bloga i na youtube dałeś do niego linka zamiast umieścić tam kawałek? Miało wyjść sprytnie wyszło sam wiesz jak :D

Czekam na youtube albo jakiś odtwarzający odtwarzacz a nie wynalazki.

NemezisEgo pisze...

No widzisz, na coś się przydałeś. Na youtube nie mogę zamieszczać filmów większych niż 10 minut i rozfreestylowałem się o minutę za długo żeby tam umieścić, a żal mi było wycinać.
Ale spoko - teraz już działa - dla pewności masz link do pliku. Możesz już płakać.

NemezisEgo pisze...

A następnym razem wystarczy Flash Player 9 zainstalować, lamerze.

Anonimowy pisze...

To ma bys freestyle? Gdzie? Co? Ja nie zauwazylem tutaj jakichkolwiek skilli. Kurwa ziom wez daj sobie na wstrzymanie bo kaleczysz piekna sztuke wolnego stylu i rapu. Chcesz rapowac dobrze ziom? Ucz sie od najlepszych (np. MNIE) albo zostaw to. Kurwa jak ja gardze takimi wannabe mc. CHujowy jestes ;) wez to zrozum ziom i skoncz z rapem.

NemezisEgo pisze...

Nie odpowiedzialem Ci, bo jak widzisz jestem zajety nagrywaniem kolejnych kawalkow. Poza tym nie wiem, czy to jestes Ty. Ze Har to Rah wiem, ale akurat ze Ostr to Ostrowski nie wiem. Bo nie jednemu psu burek ;)

Jesli chcesz bym wiedzial ze to Twoja opinia, zacpany freestylerze, napisz na moj myspace ze swojego. Pozdro.

Anonimowy pisze...

Hmm..
Wiesz co nemezis?
żałosny jesteś..
Jak dojdziesz do tego do czego doszedł Rahim to wtedy możesz robić coś takiego..
A ty lamusie nagrywasz jakies chu*owe kawałki i myślisz ze cos tym zdziałasz?
A może poprostu chciałeś dostać komentarz od Raha na swoim blogu?

Żałosny jesteś...
A rah nie odpowiedział na twój jak to nazwałeś"diss" bo nie ma czasu na takich frajerów jak ty ;]
POzdro srodkowym palcem...

NemezisEgo pisze...

Naprawdę kwestie Rahima uważam za zakończoną. A czemu nie odpowiedział wyjaśniłem w postcriptum. Poza tym to jest odwrotnie - dostałem komentarz od Raha i nagrałem "diss". A co oznacza dojść do czegoś? Zdobyć uznanie? Wtedy diss byłby spoko a tak jest chujowy bo niewiadomo kto go nagrał? Żałośni jesteście. Raz jeszcze: sprawę uważam za zakończoną - moim zdaniem pokazał prawdziwe oblicze nieodpowiadając. Tchórzliwe obicze. Tyle.

Anonimowy pisze...

heh, z reguły jest tak że jak drugi mc nie odpowiada pierwszemu to znaczy że osoba go wyzywająca nie dorasta mu do pięt, co ewidentnie zobrazowałeś nam w tym przypadku, dziękuję za iście podręcznikowy przykład x-) Jak ja lubię się znęcać... 'nie wypada się pastwić, ale czasem żal tej satysfakcji'

strasznie wypadasz z bitu, kup sobie metronom i nagrywaj pod niego, żeby trafiać w werble, bo jak narazie to miotasz się gorzej niż lech roch skorpion rokowiak co jest nie lada wyzwaniem x-)

chociaż niezły z ciebie prowokator, rah jednak odpowiedział ( o ile to on) na twoim blogu, więc powinieneś uznać to za niebywały sukces :) chociaż troszkę mu współczuję że musiał wysłuchiwać tego freestyle, ehh... ja poległem na początku, pozdro zły cyfronku

NemezisEgo pisze...

Tak sobie tłumaczcie... Nawet jakby dobry MC odpowiedział trzymalibyście stronę swojego idola... A oto przykład - diss Mes vs. Massey - Mes - moim zdaniem Massey dobrze pojechał a wszyscy na youtube piszą, że Mes go zmiażdzył. Jak dla mnie te 2 kawałki Mesa są jego najsłabszymi.
Tak sobie tłumaczcie. Ja tłumaczę to inaczej - Raha coś poruszyło - zareogował na swoim forum, napisał do mnie na myspace, możliwe że tu napisał (w końcu to Cyfron, więc zapierdla po necie, jak sam twierdzi w swoim kawałku,zatem tekst, że nie ma czasu na czytanie blogów jest idiotyczny, to naprawdę nie jest jakiś Pan Bóg, uwierzcie w to. Co on takiego robi, że nie ma czasu? Koncerty gra? Gdzie? Kiedy? Gówno. Wstaje pewnie o 15 odpala kompa i siedzi w necie. No bo przecież w McDonalds nie pracuje raczej), tak więc wysilił się odpowiadając niejako cyfrowo,ale nic nie nagrał. Czemu? Gdyby uważał to za gówno to siedziałby cicho i wogóle nie reagował. Ale jednak wkurwił się, jednak odrobina męstwa w niego wstąpiła. Wysilił palce stukając na klawiaturze zamiast wysilić głos. Żałosne. Jak by na mnie jakiś leszcz coś nagrał to bym odpowiedział, ze względu na honor. Ale ja leszczem nie jestem, bo jakby Roch założył bloga to nikt by tam nie wlazł a tu jednak włazicie. Ale tłumaczcie to sobie podręcznikowymi przykładami, tym że nie wbijam się w bit. Tłumaczcie sobie i bijcie pokłony Straholowi, który zesrał się ze strachu (bo przecież śpiewa, że powstał z kupy). Nie uwłaczając.

Anonimowy pisze...

natepnym razem jak chcesz kogoś dissowac to nie psuj reputacji tak dobrych riddimów jak 'jamrock riddim'... jestes koleś żenujący po prostu... zazdrościsz rahowi bo się wybił a ty nie ?

Anonimowy pisze...

Kurwa, jak można ?!
żal mi Ciebie. Ty jakiś pojebany jesteś. Weś się lecz.
I kurwa odpierdol się od Raha, kurwa jak można robić diss'a na legendę polskiego H-H ?!
żałosne. W ogóle nie wiem, czy to co tu odpierdalasz można nazwać diss'em.

NemezisEgo pisze...

" Tak sobie tłumaczcie... Nawet jakby dobry MC odpowiedział trzymalibyście stronę swojego idola... A oto przykład - diss Mes vs. Massey - Mes - moim zdaniem Massey dobrze pojechał a wszyscy na youtube piszą, że Mes go zmiażdzył.[...]"

Ha ha ;D Rozwaliłeś Mnie. Ty myślisz, że tym co tu odpierdalasz to byś Rahowi `dobrze pojechał` ??
Ha ha ha ;D
Dawno się tak nie uśmiałam.
Ty na prawdę myślisz, że jesteś MC ?? i w dodatku `Dobrym MC` ... ;D
Eh. Szkoda Mi Cię. ;)


Żal, z twojego `freestyle` .. ;P
Cały czas to samo. Żal. I Ty to nazywasz Freestyle ... ?
Rah miał wyższy poziom w przedszkolu. ;DD
Nie pozdrawiam.

Swoją drogą ciekawe czy opublikujesz ten komentarz. Zobaczymy.

Anonimowy pisze...

wes lepiej spierdalaj tego sie sluchac nie da rahim jak by chcial by cie na 1 wers pojechal :)

Diss Beef pisze...

hehe dajesz chłopaku:P ostatnio nawet na O.S.T.R.a ktoś nagrał dissa.. :P