5 grudnia 2007

Nemezis.mp3 + konkurs

Zamieszczam najnowszy kawałek w całości. Proponuje słuchać na słuchawkach, gdyż jest to wersja jeszcze nie nagrana w studiu. Zakładajcie słuchawki i odpłyńcie.


rymy: NemezisEgo
prod.: Frankie & NemezisEgo
plik /około 8 MB/:
NemezisEgo-Nemezis.mp3

Wraz z tym kawałkiem razem z moim ziomem który prowadzi wydawnictwo ogłaszamy konkurs na komiks związany z boginią sprawiedliwości, zemsty i przeznaczenia oraz jej wysłannikiem posiadającym je Ego (może to być wersja superbohatera ;)
Pracę prosimy kierować na adres: wydawnictwo@nemezis.info

Najlepsze prace zostaną opublikowane w formie antologii komiksu dostępnej w księgarniach. Strona wydawnictwa: http://www.nemezis.info/

Wyniki konkursu kliknij tutaj



patronaci medialni konkursu:




REGULAMIN KONKURSU
NA KOMIKS O BOGINI NEMEZIS

1. Konkurs organizuje wydawnictwo audiowizualne NEMEZIS – http://www.nemezis.info/ wraz z art-blogiem http://www.nemezisego.blogspot.com/

2. Tematem konkursu jest opowieść o Nemezis – bogini sprawiedliwości, zemsty i przeznaczenia lub jej wysłannikach w dowolnym własnym wyobrażeniu. Inspiracją do opowieści może stać się utwór muzyczny zamieszczony pod tym adresem: http://nemezisego.blogspot.com/2007/12/nemezismp3-konkurs.html

3. Autorzy nadsyłają własne komiksy, lub scenariusze komiksów, nie publikowane wcześniej z podaniem imienia i nazwiska, dokładnego adresu pocztowego, oraz e-mail, wieku, wykształcenia w terminie do dnia 30 marca 2008 r na adres mailowy: wydawnictwo@nemezis.info lub pocztowy: NEMEZIS Skr. Poczt. 3 90-954 Łódź 4

4. Prace oceni profesjonalne jury, od którego decyzji nie przysługuje odwołanie.

5. Organizatorzy nie zwracają nadsyłanych prac

6. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na http://www.nemezisego.blogspot.com/ oraz współpracujących z nami patronatów medialnych.

7. Najlepsze pracę zostaną opublikowane w antologii komiksu pt. NEMEZIS nakładem wydawnictwa audiowizualnego NEMEZIS.

8. Zastrzegamy możliwość przedłużenia terminu nadsyłania prac, lub odwołania konkursu w przypadku niewystarczającej ilości nadesłanych prac.

9. Prace powinny być w formacie A-4 do 15 stron.

10. Nagrodą będzie opublikowanie komiksu w formie antologii z ustalonym z wydawcą procentem ze sprzedaży dla każdego z autorów w antologii.

11. Pracę należy wysyłać do 31 marca 2008 roku /termin NIE może ulec zmianie/

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

zaskoczyles mnie pozytywnie tym kawaleczkiem ale konkurs jest z dupu jak mam byc szczery

Anonimowy pisze...

a jakie są nagrody? tylko publikacja?

NemezisEgo pisze...

Nagrodą jest publikacja.

Anonimowy pisze...

Publikacja czyli tak naprawde chuj wielki. Ty naprawde szukasz idiotow wiekszych od siebie? Ktos narysuje komiks ktory bedzie twoja reklama, wyda go w twoim pseudowydawnictwie bez zadnego wynagrodzenia a ty bedziesz kosil ewentualny hajs ze sprzedazy. HAHAHAHAHA
Poza tym nie chcialbym zeby moje dzielo bylo sygnowane i laczone w jakikolwiek sposob z twoja nedzna pseudotworczoscia i nienawiscia jaka wzbudzasz u wszystkich. Chyba zebys mi zaplacil....

NemezisEgo pisze...

Wiesz ile kosztuje publikacja komiksu (papier kredowy, druk, oprawa + kolportaż)? Każdy uczestnik będzie miał procent od zysku ze sprzedaży, okazało się po ustaleniach z ziomkiem. No właśnie a propos - to nie jest moje wydawnictwo, namówiłem ziomka na tą nazwę. Nie łączcie mojego bloga z tym konkursem i tamtym wydawnictwem. Po drugie to nie ma być komiks promujący moją osobę - to ma być komiks promujący boginię sprawiedliwości, zemsty i przeznaczenia. Czytasz uważnie, czy mam Ci namalować dymki?

Anonimowy pisze...

ty zjebany amatorze. nie bedzie ci milo jak wrocisz. debilu jeden. kurwa takie zagrywki ze zmiana regulamina jebia amatorszczyzna ciulu,

NemezisEgo pisze...

No prosze nie wiedzialem ze na studiach w Kato mam hejterow. Dzieki, ziomus, uzmyslowiles mi w jakim bledzie zylem myslac ze wszyscy mnie lubia (czemu sie usmiechacie, a myslicie swoje?). Ujawnij kim jestes, zazdrosny frajerze.

NemezisEgo pisze...

Osoby, które mają wątpliwości co do przesyłanych plików to oczywiście pliki w formacie w formacie JPG lub TIFF, lub Corel (z zamianą tekstu na krzywe) kolor: CMYK , lub wersja wydrukowana do zeskanowania. Wydawało nam się, że jest to oczywiste, ale pojawiają się od Was maile z pytaniami, więc informuje.

Anonimowy pisze...

Ty wszędzie widzisz hejterów a sam jesteś największym ;)

Anonimowy pisze...

Chłopczyku za co ty sie bierzesz ? Tego twojego "flow" nie można słuchać i te rymy czasownikowe ehh. Wiem że nasłuchałeś sie donia,libera i verby może nagracie jakiś jeden kawałek to będzie hit na lato ale tylko zwrotka donia albo libera. Bo w przeciwności do ciebie to oni reprezentują pop a ty kurwa pseudo hip hop więc odpuść. Naprawdę sądzisz że Rahim słuchał w ogóle tego dissu ? to sie kurwa grubo mylisz. Nie wiem skąd bierzesz frajerów na sponsoring. Tyle dobrych jest w podziemiu ehh.

pozdro z krk

NemezisEgo pisze...

Oj jakas zalosc i nostalgia przez Ciebie przemawia ziomus. O dziwo nie wyczuwam zawisci, czemuz to? Zly dzionek? Ja mialem dobry zwierze sie jak zwierze bo wczoraj bylo Piotra i Pawla wiec swietowalem, grilowalem, pilem i jaralem. Szczerze Ci powiem ze kiedys zajawialem sie Liberem i Ascetoholix, jak chyba wiekszosc, bo tekstowo byli niezli, pozniej jeno sie sprzedali... Takie zycie widac. Ja sie nie sprzedaje, ja po prostu robie swoje. A Ty? Co robisz? Moze zajmij sie czyms konkretnym, sprobuj wydac tych dobrych z podziemia, zorganizuj wytwornie, rob cos a nie tylko narzekasz. Zal.
Glowa do gory, nie placz ze sie wybijam. Kazdy ma swoje 5 minut. Kiedys o mnie zapomna. Miej nadzieje. Pozdro.

P. S. Rah sluchal disu ale jakie to ma znaczenie? Przeciez to juz stary kawalek. Trzeba isc do przodu. Nie rozpamietywac. Elo.

Anonimowy pisze...

"Ja sie nie sprzedaje"

Przelej 7zł a ujrzysz moją twarz bez maski.

Jebany hipokryta

Darmowe Bonusy pisze...

Ciekawa sprawa ...