29 października 2007

Sam przeciw wszystkim /MC Doriss & fakeMC`s diss/


Dużo hejterów pojawiło się na tym blogu. Znosiłem to do czasu aż zaczeliście się wypowiadać o muzyce jaką tworze. Dlatego zamieszczam ten kawałek, żebyście zamknęli swoje japy (har kimkolwiek jesteś - to do Ciebie.
Ponadto disuje pewną książkę i jej autorkę (i raczy o niej mówić hip-hopowa), która dostała za nią 100 tysięcy złotych , bo przespała się z paroma osobami. Takiego pawia to ja mogę puścić jak mi dasz tyle hajsu w 72 godziny, tyle co pojebane usunięcie ciąży za pomocą tabletki (btw: wiecie, że istnieją takie chujki, które kopulują z dziewczynami mając przy sobie recepte? Mówie im serdeczne spierdalaj. Podobnie jak całej modzie na antykoncepcje - hormony niszczą mózg - pamiętajcie)

Zmieniam świat. Niemiłego słuchania życzę:

kliknij - oto link:
NemezisEgo-sam-przeciw-wszystkim-full.wma
bity: kradzione
rymy & mix: NemezisEgoIVendettaILuminatti

_____________
--------
.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

faktycznie całe stado haterów. Na pęczki!
powodzenia w walce z własną niedojrzałością.

Anonimowy pisze...

Nie doceniłem cię...

Nie spodziewałem się, że możesz narobić takiego szumu z powodu mojego komentarza. Chciałem wyjaskarawić ci pewne rzeczy, ale widzę że przyniosło to skutek odwrotny. Cóż, twoja wola jak potraktujesz moje słowa i jak je już potraktowałeś.

Jak widzisz mimo mojego zabiegania (showbiz;) znalazłem dla ciebie chwilę czasu i to na więcej jak trzy słowa więc doceń to. Przemyślałem swoje projekcje i postanowiłem dać ci jednak szansę gdyż każdy człowiek, nawet słaby mc powinien ją mieć. Będziesz mógł nagrywać w naszym studiu po normalnej cenie jednak pod pewnym warunkiem - nie będziesz swoich kawałków firmował naszym logo. Przykro mi. Może kiedyś kiedy się podszkolisz zniosę ten szlaban a ty zrozumiesz moje intencje.

Naprawdę rapujesz prawie 10 lat? To prawie tak jak ja z tą jednak różnicą, że ja przez ten czas zgromadziłem prawdziwą armię (jak widzisz moi "żołnierze" na forum na zawsze lojalni) a ty jesteś "sam przeciw wszystkim". Czy to aby o czymś nie świadczy? Ponadto przestań mi się podlizywać jak zacząłeś to robić. Twoja zwrotka jest słaba i słodzenie mi tego nie zmieni podobnie jak mojego zdania na ten temat.

Jak więc widzisz pomimo twoich disów, prowokacji i nikłych umiejętności okazuję ci łaskę. Uświadom to sobie i zdejmij bielmo...

Tym samym ucinam dalszą dyskusję.

Chyba nie muszę ci sugerować, że nie życzę sobie publikowania tej wiadomości? Jest ona przeznaczona jedynie dla twoich gałek ocznych użyszkodniku;) Z tego samego powodu nie odpowiedziałem ci na forum. Jeśli jesteś inteligentny to się domyśl z jakich pobudek. Liczę na twój rozsądek.

Pozdrawiam

NemezisEgo pisze...

Co mnie obchodzi, ze czegos sobie nie zyczysz. To moj blog i bede publikowal co mi sie podoba. Poza tym nie wierze, ze to Ty. Jestes jakims frajerem z forum, ktory to wszystko zaczal i podszywa sie pod raha. Tyle. Bujaj pajacu. Rahim nie znizyl by sie do takiego poziomu jaki rezprezentujesz w tym komentarzu. Tamten komentarz jeszcze podejrzewalem ze to on, ale ten jest zbyt zjadliwy jak na niego. Dlatego tym razem wogole sie tym nie przejmuje. Bo to co jest powyzej to pewnie Maciekpl.
Buahahahaha - bardzo jestes zabawny nieudolny bitmakerze.
Usmialem sie.

P. S. Temat nie zostal zamkniety. Czekam na odpowiedz Raha. Na forum.

NemezisEgo pisze...

Dobra a teraz odpowiem tutaj, gdybys to jednak przypadkiem byl Ty rymoholiku /niepewnosc jest/: Nie spodziewalem sie po Tobie zazdrosci i zawisci /tylko chcesz aby inni mieli mniej, smiej sie smiej.../. Zazdroscisz mi umiejetnosci pisania prozy, nie tylko rymow? Czy o co chodzi? Skad ten jad i nienawisc? Rozmawiales z Szafa o mnie? Co on Ci nagadal? Naprawde nie kumam takiego zachowania w stosunku do czlowieka, ktorego nie znasz, a z ktorym moglbys podbic swiat. Duma Ci nie pozwala?
I jeszcze jedno: "moge nagrywac za normalna stawke, ale bez Waszego szyldu?" No to juz jest pycha, czyli hybris. Los czesto odwraca karty i kto wie czy MaxFlo nie bedzie chcialo kiedys byc pod moim szyldem. Pycha gubi, pamietaj. Nie jestesmy Bogami.
Ale to tylko, gdybys to byl Ty, rymoholiku ale watpie w to.
Nie znizyl bys sie do poziomu moich ulicznych hejterow, przyglupow.

Takze kimkolwiek jestes frustracie bede sie za Ciebie modlil.
Elo.

NemezisEgo pisze...

I jeszcze jedno - jesli to Ty i wciaz i wciaz uwazasz ze jestem slaby MC, to powiedz to jako Ty (nie musisz na forum, mozesz tu uzywajac loginu z myspace - nie opublikuje tego). Musze jedynie wiedziec ze to Ty. Pozdro.

NemezisEgo pisze...

Sory bo mi sie pojebalo - zamiast rymoholik wstaw se rymolog.