18 października 2007

Samotny wilk - trailer /2007/

Niniejszym na pewien czas zawieszam grafomańską działalność prozatorską niniejszego bloga (chyba, że jakieś wydarzenie mną wstrząśnie - wtedy opisze) skupiając się na niegrafomańskich lecz hardcorowych rymach.

NemezisEgo odradza się jak feniks z popiołów i wraca do korzeni. Macie tu przedsmak płyty jaką nagrywam (dwóch kawałków, które powstają). O płycie już niebawem będzie głośno, oj będzie... Aha i tekst: "pierdolić z Wami featuringi" odnosi się do łódzkiej pseudosceny rapu - tak jak nikt przez 9 lat nie zaprosił mnie do featuringu (mimo poklepywania po plecach) tak ja do tej hardcorowej płytki również... (oprócz mojego zioma Maty), liżcie dalej dupę Ostremu. Jedyny prawdziwy łódzki raper to Dedote, ale jego nawet nie śmiem pytać o featuring /poza tym to inne sceny zapraszam, szczególnie śląską, którą cenie, oraz WWA. Pozdro./

Miłego lub niemiłego słuchania, ale koniecznie na słuchawkach:

NemezisEgo - samotny wilk trailer mix 2007.mp3


Czujecie niedosyt? Cierpliwości... Nadchodzi czas dla Łodzi, bo to nie o mnie tu chodzi. Elo.

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

hejcia.napisales mi wiersz na sympatii.. a raczej 2:) to powiem Ci ze podobal mi sie pierwszy ale z drugim sie chyba pomyliles:)
szukalam Cie na skypie.. nie odp:) na sympatii nie mam mozliwosci korespondowania.. moze email? buziale

Anonimowy pisze...

juz kiedys chlopaki nauczyli cie pokory grubasie.znowu przyszla ci ochota na rapowanie policyjny palorobie?zgierowa nie wybacza.......

NemezisEgo pisze...

A co ma mi Zgieroowa wybaczyc? Chyba mnie z kimś mylisz - nie strzelam z ucha w przeciwienstwie do niektorych na Zgierowie...grubasów, za tych o których mówisz czasów. Jebać policję i konfidenckich kutasów. Bałuty i Retkinia to moje życie. Tu się urodziłem, tu żyje, tu rapuje. Nie podoba się? Wypierdalaj.

Co do pierwszego komentarza to widocznie źle szukasz, kotku, mail masz u góry. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

kretyn zalozyl maske hannibala za 12 zeta i rymuje koslawo o swoim blogu. Godne pozalowania. Na dodatek z komentarzy wynika zes ty konfident.Nie no rewelacja.Ale tak to jest kazdy moze teraz mowic ze jest raperem bo ma w domu komputer i internet.Rap umiera :((

NemezisEgo pisze...

Zgadza sie rap umiera... a Ty umrzesz razem z nim, jak tylko cie znajde. Konfident to cie robil psisynu. Nie wiesz co jest ciete, to po co sie wypowiadasz? Wypierdalaj.

Anonimowy pisze...

skoro sam moderujesz posty to po co dajesz teksty jakichś niewyżytych nastolatków? Rozumiem wolność słowa i wypowiedzi ale poważne i jak mniemam przemyślane posty bardzo tracą na tych szczeniackich tekstach w commentsach.

Pozdrówki,
SQz (możnabyrzecżestałyczytelnik)

NemezisEgo pisze...

Wolność słowa :)
Pozdro.

Anonimowy pisze...

PISIUREK I KONFIDENT.WSZYSTKO SIE ZGADZA.WYTLUMACZ MI JAKIM CUDEM 25LETNI CHLOPAK MOZE MIEC TAKA PAPKE WE LBIE?RODZICE CIE NIE KOCHALI?A MOZE MAMA UPUSCILA CIE JAK BYLES MALY?

\\\"JA NIE AGITUJE..\\\"NA CHUJ TO PISALES? BOISZ SIE ZE POLICJA CIE ZLAPIE I DOSTANIESZ GRZYWNE ZA PRZERWANIE CISZY PRZEDWYBORCZEJ? PRZECIEZ TO TWOI KOLEDZY, ZAGRASZ DLA NICH KONCERT JAK TWOJ IDOL MEZO I BEDZIE PO SPRAWIE :DDD

OGOLNIE TO SMIESZNY TEN BLOGASEK.NA CODZIEN NIE MAM DOCZYNIENIA Z FRAJERAMI TWOJEGO POKROJU I DZIEKUJE ZA TO PANU BOGU BO CHYBA STALBYM SIE ZLYM CZLOWIEKIEM.

A I JESZCZE JEDNO.MOZESZ MI ODPOWIEDZIEC NA JEDNO PYTANIE? ZA KIM JESTES Z LODZKICH KLUBOW? TYLKO NIE PISZ ZE NIE INTERESUJESZ SIE PILKA NOZNA CIPKO.ODPOWIEDZ JAK MEZCZYZNA.

NemezisEgo pisze...

Po takim steku wyzwisk oczekujesz, że udzielę odpowiedzi na Twoje pytanie? Odpowiem jak mężczyzna: wypierdalaj.

Anonimowy pisze...

\"\"Wygrali złodzieje. Zobaczycie.\"\"

Dlaczego to usunąłeś ?

Wyjaśnij mi NemezisEgo dlaczego jestes pisowcem? Tylko prosiłabym o nie podawanie wyświechtanych sloganów w rodzaju : bo to uczciwi ludzie;)

NemezisEgo pisze...

To nie jest wyswiechtany slogan.
Zobaczysz po tych rzadach co nam Ci zlodzieje zgotuja. Zobaczysz.

NemezisEgo pisze...

Chociaz moze raczej nie zobaczysz, bo akurat Ci co wygrali maja poparcie u najwiekszych konsorcjow medialnych.
Ja wiedzialem jaki jest wynik mimo przedluzenia ciszy... wiedzialem po minach i nastrojach dziennikarzy, ktorzy az kipieli by swietowac... Jebancy, pseudoobiektywne chujki. Akurat troche na mediach sie znam i widze scieme. Elo.