9 listopada 2007

Po co Rah swiatu? / RAHdiss /

_______________

rymy & mix: NemezisEgo
bit: chujowy - rymy się liczą
"Po co Rah światu":
youtube



Diss jest odpowiedzią na komentarze Rahima w moim blogu, ukrywającego się pod ksywką HAR.
Jak wiemy w 3xKlan chłopaki mieli zajawkę na odwracanie ksywek - patrz ---> kawałek "Ohtam Zemadar" (od tyłu to składaj). Czyli HAR=RAH. Nie byłem tego pewny, więc zapytałem na Jego forum nie uzyskałem odpowiedzi... Za to pojawił się drugi komentarz (oba pod spodem) znów jako HAR, nie mówiąc o dzisiejszym.
Później natomiast założyłem temat na forum Rahima "LUC vs. Fokus vs. Rah" z ankietą który jest lepszy MC. Gdy Fokus zaczął miażdżąco prowadzić temat został zamknięty a ja zbanowany. Jakem NemezisEgo nie mogłem sobie na to pozwolić.
A to te komentarze, które zmotywowały mnie do nagrania dissu:

har pisze...
Śmiesz mnie pouczać na moim forum? Szczyt bezczelności. Do MaxFlo wstępu nie masz, choćbyś płacił nam i po 100zł/h. Oszołomów nie wpuszczamy, szczególnie po tym co zaprezentowałeś swoją osobą. Jeśli dla ciebie psychorap to odmiana triphopu to wybacz ale nie można cię szanować. Ponadto przejrzałem z grubsza ten twój blog i żałuję teraz tych kilku straconych minut. Jego poziom jest żenujący, podobnie jak tej twojej zwrotki oraz zajawki twoich nagrywek. W samej Łodzi znam co najmniej kilkunastu lepszych textopisarzy i nawijaczy. Ochłoń bo brak ci pokory. Jeśli naprawdę kochasz hip hop to zajmij się jedynie jego słuchaniem. Mam nadzieję, że weźmiesz to sobie do serca bo zaręczam, iż wiem co mówię. Pozdrawiam. 28 październik 2007 18:23


tym razem bez xyf ;) pisze...

Nie doceniłem cię... Nie spodziewałem się, że możesz narobić takiego szumu z powodu mojego komentarza. Chciałem wyjaskarawić ci pewne rzeczy, ale widzę że przyniosło to skutek odwrotny. Cóż, twoja wola jak potraktujesz moje słowa i jak je już potraktowałeś. Jak widzisz mimo mojego zabiegania (showbiz;) znalazłem dla ciebie chwilę czasu i to na więcej jak trzy słowa więc doceń to. Przemyślałem swoje projekcje i postanowiłem dać ci jednak szansę gdyż każdy człowiek, nawet słaby mc powinien ją mieć. Będziesz mógł nagrywać w naszym studiu po normalnej cenie jednak pod pewnym warunkiem - nie będziesz swoich kawałków firmował naszym logo. Przykro mi. Może kiedyś kiedy się podszkolisz zniosę ten szlaban a ty zrozumiesz moje intencje. Naprawdę rapujesz prawie 10 lat? To prawie tak jak ja z tą jednak różnicą, że ja przez ten czas zgromadziłem prawdziwą armię (jak widzisz moi "żołnierze" na forum na zawsze lojalni) a ty jesteś "sam przeciw wszystkim". Czy to aby o czymś nie świadczy? Ponadto przestań mi się podlizywać jak zacząłeś to robić. Twoja zwrotka jest słaba i słodzenie mi tego nie zmieni podobnie jak mojego zdania na ten temat. Jak więc widzisz pomimo twoich disów, prowokacji i nikłych umiejętności okazuję ci łaskę. Uświadom to sobie i zdejmij bielmo... Tym samym ucinam dalszą dyskusję. Chyba nie muszę ci sugerować, że nie życzę sobie publikowania tej wiadomości? Jest ona przeznaczona jedynie dla twoich gałek ocznych użyszkodniku;) Z tego samego powodu nie odpowiedziałem ci na forum. Jeśli jesteś inteligentny to się domyśl z jakich pobudek. Liczę na twój rozsądek. Pozdrawiam 31 październik 2007 01:02


Do Sebastiana nic nie mam jako człowieka, wkurwiają mnie jedynie jego rymy i pycha oraz bufoniastość jaką zaprezentował w swoich komentarzach. Nie jest dla mnie autorytetem, żeby tak wyniośle mnie traktować. Nie zna mnie, a ocenia. Jebać.

30 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nie lubie psychorapu. Dobrze że mu pojechałeś, ale ja bym to zrobił lepiej ;)

Anonimowy pisze...

Zjadę Cię szybko ,bo nie chce mi się pisać!
Powiedz-Jak można nagrać tak czerstwego Dissa?
Atakujesz legendę -Chodz sam jesteś przybłędą
Kiedy Rah odpowie to uszy Ci zbledną!
Z resztą...Na pewno sie nie przejmie,nawet porządnie nie pojechałeś mu po "Fejmie"
Robisz sobie rozgłos,modlisz do Magika,wspominasz o Fokusie-
Powie słowo a ty znikasz-Gdybyś miał jakiś poziom to nazwał bym Cię zerem lecz jak na razie jesteś
trzy piętra pod parterem-Nie kumam Cię człowieku i chyba nawet nie chce-według mnie kozaku powinieneś chodzić w kiecce-
Kilka słów na koniec-lepiej skończ z tym procederem jak wspomniałem wyżej nie jesteś nawet zerem-
Bitu nie zrobiłeś i słów nie poskładałeś jedyne co zrobiłeś to "Diss" to podpisałeś,w ogóle bez sensu -Bo po co takie ruchy?Wszyscy Cię wyśmiali-Teraz płaczesz do poduchy...
Powiedz mi szczerze,ile męczyłeś ten kawałek?To co teraz czytasz ja w 5 minut napisałem!Koniec już czytania bo zaraz się przegrzejesz
Masz słabą psychikę,może zaraz oszalejesz-Jest 4.40 I idę już spać,zamiast coś nagrywać-Wykończ się,idź ćpać...

Anonimowy pisze...

przy okazji tego disu wszedłem bo ktoś umieścił kawałki z dynamoluna youtube i powiem że te Raha jakoś tak najsłabsze. może nemezis ma racje. Wg mnie rahim rymowal lepiej kiedyś.

Anonimowy pisze...

Ana

"Ja już miałam do czynienia z psychicznie chorymi. Nie będę się męczyła z kolejnym.
Ulga."


Stad ban palo. Skurwialych psycholi nie chcemy na naszym forum.

NemezisEgo pisze...

Skurwialych psycholi nie chce na moim blogu.
W
Y
P
I
E
R
D
A
L
A
J
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Podziwiam odwage, ale sredni kawalek tak szczerze :)

NemezisEgo pisze...

Dobra, średni nie średni
Wiem że to nie ZIP Skład i chleb powszedni..

Mam wrażenie, że Wy tak naprawdę jaracie się tym kawałkiem o czym może świadczyć ilość ściągnięć wersji w mp3/wma. Po co ściągacie? Wiem po co - żeby sobie posłuchać jadąc na Śląsku baną/autobkiem/pociągiem. I troche mi się żal Raha zrobiło, więc postanowiłem nie umieszczać tego pliku do ściągnięcia. A nuż będzie jechał tym samym środkiem transportu i usłyszy w słuchawkach jakiegoś zioma diss na niego. Nie chcę żeby zmarł na zawał. Tak naprawdę to lubię go jako człowieka - nie lubię tylko jego rapsów. Za to postanowiłem umieścić tekst tego kawałka, żebyście mogli nauczyć się na pamięć w momentach gdy nie będziecie mogli posłuchać i wykminić, że jak kurwa nie wrzucam na Magika. Widać jak kiepsko słuchacie, a potem się wypowiadacie, że kiepskie. Moze nie sluchajcie tylko poczytajcie:

PO CO TY TU
PO CO TY TU TEMU SWIATU
SKORO NIE MASZ JUZ KAMRATOW
NAWET FOKUS BRACHU
NIE CHCE GRAC Z TOBA JUZ WIECEJ RAPU
BO NIE PRZEKRACZASZ JEGO PULAPU
ON TAK JAK JA ROZGNIATA MIAZDZY I TLAMSI
IDZ LEPIEJ POSKARŻ SIĘ SWOJEJ MAMCI
WIDZE ZE BRAK CI WENY CZLOWIENIU
BO JESTES NIEROB ZWA CIE TY LENIU
TEN DISS TU WYROSL W LODZKIM PODZIEMIU
NIE JEST SPOZNIONY JAK TWOJE PLYTY
TEN DIS CIE NISZCZY ZDOBYWA SZCZYTY
PALE TWE SHITY
CZYTAJ PRODUKCJE
JESTEM GOTOWY NA TWA DESTRUKCJE
ROBIE CI TUTAJ LIRYCZNA PUNKCJE
WYSYSAM WSZYSTKIE ZYCIOWE FUNKCJE
NIE JESTES BOGIEM JESTES ROBAKIEM
KAZDY TO POWIE KTO SIEDZI W RAPIE
ZALATUJESZ STRACHEM BO JESTES TCHORZEM
I ZNOW TO POWTORZE
RAHO STRAHO
NIBY MACHO
A STRACHEM WALI MU POD PACHA

Po co ja tu po co ja swiatu x3

2.
LECISZ NA FAME`IE MAGIKA
LECZ PRZY NIM TWOJA LIRYKA
TO WIELKA LIPA
RYMUJESZ GLOSEM JAK JAKAS CIPA
SPRZEDAJESZ PLYTY NA SMIERCI TEGO TYPA
SWIĘTEJ PAMIECI M-A-G-I-KA

TERAZ CHWILA CISZY MOZE NAS USLYSZY

"Wieczne odpoczywanie racz mu dac panie"

Pozdro dla Niego - w jego imieniu jade Cie dalej...

GDYBYS MNIE SPOTKAL
ZALICZYLBYS w ryj gonga - prawdziwy KNOCKDOWN
TO PRAWDZIWY RAP A NIE TWA psycho SZOPKA
A KNOCKDOWN TERAZ tez ZALICZASZ
W LIRYCZNEJ WERSJI
PRZYZNAJ ZES PIZDA
WEZ POWIEDZ MERCI
RUNDA DOBIEGA KONCA W TEJ TERCJI
IDZ WSADZ SE PROZAK TEN W CZOPKACH W WERSJI
W TYM MIEJSCU KONCZY SIE MOJA ZWROTKA
LACHOSTRAHORAHO KNOCKDOWN
ZIOM PSYCHOSTRAHOPSEUDORAP
PO RAZ PIERWSZY TU PADL
I LEZY
LECZ JESZCZE ZYJE
NIESTETY PRZEZYL


Ostatnie slowa plona te wersy
Ziom wez to zobacz rah sra - kup mu pampersy
Prawdziwa trwoga skonczyl jak perszing

Co Strahol - myslisz ze to juz koniec. To dopierdo poczatek.

Jedziemy
"Wojtek Sebastian"
Pierwszego nastaw rym jego miazga
ten drugi mazgaj wyje rymujac
uszy me klujac
POPELNIL BLAD HEJTUJAC MNIE
I SIE WPISUJAC NA BLOGA ZLE
GORACE SPIERDALAJ DZIS JEMU SLE
dZIS TA GWIAZDECZKA CZUJE SIE ZLE
TO NIE BAJECZKA NIE LUBIA CIE
WEZ ZIOM SIE PRZESTAW JEBANY PSIE
CHOC NIE UGRYZIESZ BO JESTES SZCZEPIONY

/w tle: A JA NIE BOLUBIE SWA WSCIEKLIZNE/

I NIE ODPOWIESZ JESTES WKURWIONY?
A MOZE NIE MOZE TYLKO - WYSTRASZONY...
JAK COS NAGRASZ TO NAJPIERW POMYSL
Choc na myslenie niewiele czasu Ci juz zostalo
bo giniesz od rymow mych Ty /rapu/ zakalo
lepiej dzis pobaw sie swoja palą
Raho straho niby macho raczej lacho ciag
popelnil blad
a dzis juz czuje Twoich zwlok swad...
POZDROW MAGIKA WLASNIE SPOTKASZ SIE Z NIM
MIAZDZACY KNOCKDOWN TYM RAZEM - GIN...

P. S. Aha i jeszcze jedno - jak nie odpowie - wygrałem walkowerem. Taka prawda - marna. Elo.

Anonimowy pisze...

Ilość ściągnięć danego kawałka nie świadczy o tym że jest on uwielbiany przez ludzi ;) Skąd masz pewność że 95% nie wywali go po ściągnięciu? Co do samego nagrania to bit już oceniłeś - tekst jest taki sam. Nie znam całości sprawy ponieważ nie odwiedzam forum gdzie jeden jest lepszy od drugiego, zero kultury, same wrzuty lecą.. Ale nie rozumiem Cie człowieku. Co Ci daje to że nagrałeś sobie pseudo-dissa? Żadnych argumentów, zero konkretów teksty płytkie.. Czy naprawdę sądzisz że ktoś taki jak Rahim się tym przejmie. Myślisz że nie ma nic lepszego do roboty niż odpisywanie każdemu komu się coś nie podoba? Sam go nie lubię, nigdy nie lubiłem przyznam. IMO zawsze najsłabszy z całej Trójki. Zawsze przewijałem jak rymował :P Teraz czasy się zmieniły. Rap się zmienił. Nie słucham już od paru lat. Dużo by gadać. Na koniec - potraktuj to jako konstruktywną krytykę. PEACE. I daruj sobie już ten cały wątek...

Anonimowy pisze...

Kurwa....Zero umiejetnosci rymotworczych, zero flow, zero charyzmy za to w chuj gowna we lbie. Powinienes sie leczyc czubku. Ana dobrze zrobila ze cie wyjebala z forum.

NemezisEgo pisze...

Zgadza się: mam jedną pierdolną schizofrenię / zaburzenia emocjonalne proszę puścić to na antenie / powiesz mi że to fakt? / powiesz mi że to obciach???
PIERDOLĘ CIĘ I TAK ROZEJDZIESZ SIĘ PO ŁOKCIACH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

O KURWA HAHAHHA. DAWNO NIKT MNIE TAK NIE ROZBAWIL JAK TY KLAUNIE. WSZYSCY MAJA Z CIEBIE SROGA BEKE. NAJLEPSZE JEST TO ZE TY TEGO NIE DOSTRZEGASZ. KURWA NORMALNIE TURLAM SIE PO PODLODZE. MIEJ NADZIEJE ZE NIKT Z LODZI TEGO NIE PRZESLUCHA BO OBERWIESZ KONKRET WPIERDOL WACKU.

JAK SMIESZ CYTOWAC MAGIKA? ON MIAL UMIEJETNOSCI I TALENT A TY ICH NIE MASZ PIZDECZKO :D

AHA Z TEGO CO WIEM TO RAHIM MA ZAMIAR CI ODPOWIEDZIEC: PIERDNIE DO MIKROFONU I BEDZIE ZGRZEWAL.TO BEDZIE JEGO NEMEZISEMO DISS.

ALE KOMEDIA.

NemezisEgo pisze...

Ciesze się, że Rah będzie zgrzewał. Najlepiej z samego siebie.
Btw: w Łodzi już słuchali i jeszcze mi nie dojebali, ale będe w najbliższym czasie na Śląsku. Niech maxflo strzeże się wlepek. Pozdro.

Anonimowy pisze...

Zapraszam na forum:

http://eudezet.com/forum/

NemezisEgo pisze...

Thnx. Zaraz zajrze.

NemezisEgo pisze...

Nemezis ---> bogini sprawiedliwosci, a ja mam jej Ego ;)
Otoz na youtube napisal mądre rzeczy pewien ziom i mu odpowiedzialem. Przytaczam całość:


DaurNimir (20 godz. temu)

Stary, powiem ci ze przegiales :| wyjechales do goscia, ktory od lat robi rap i swoimi nawijkami zagina cie po calosci, nawet nie ma jak cie porownywac, a ty kurwa beefu chcesz, no ZAAAL!
masz z dupy rymy, flo w ogole nie masz.
A do tego jechanie Rahowi w imieniu Magika? kurwa ty pierdolniety jestes? Jedziesz kolesiowi w imieniu jego zmarlego ziomka, ty wez sie pierdolnij w leb imbecylu. To samo z modlitwa na disie, ty idz sie lecz...

Neivil (13 sek. temu)

Tu sie z Toba zgodze. Nie jestem normalny i fakt troche przegiąłem z Magikiem. Ale jak ostro to ostro a nie jak pizduś Mezo. Jak hardcore to hardcore. Poza tym wkurwia mnie to ich milczenie o Magiku. Ani jeden kawałek o jego śmierci... Ani jeden kawałek o tej przyjaźni. Wciąż tylko psychoszopka. Trzeba stanąć w prawdzie, a nie rymowac o sprawach wyssanych z palca. Czemu nie wydadzą biografi Magika? Czemu o nim zapomnieli?

Czy zmienie w tej kwestii Raha nastawienie i zamiast wydawać SramoL wyda coś o Magiku? /Archiwum Kinematografii niewiele mówi o tej tajemniczej śmierci i wogóle jakim był ziomem/. Mam nadzieje, gdyż pamiętajcie, że ja wciąż pragnę dobra - nawet czyniąc zło /nagrywając dissa/ bo jestem złym chłopakiem chcącym robić dobre uczynki. Pozdro.

NemezisEgo pisze...

Była mowa o konkursie LUC & RAH i są już wyniki. Cieszę się, że wygrali naprawdę konkretni raperzy. Jesteście lepsi ode mnie przyznaje, linka podaje i gratuluje:
http://www.hip-hop.pl/albumy/projector.php?id=1189764971
Pozdro.

Anonimowy pisze...

Nie no kurwa, ale zbolały ziomek z tego NE - dziecko - idź się zaćpaj, a nie w HH plącz

Anonimowy pisze...

W głowach sie popierdoliło. Sobie cos na czole napisz a nie zasmiecaj internet badziwiem Rah miał racje i to wielka zeor szacunku dla takich jak wy

Anonimowy pisze...

Nie masz stylu a bierzesz się za dissowanie takiego kogoś jak Rahim? Jeszcze w taki marny sposób? Daj sobie spokój, odłóż mikrofon. Nie reprezentujesz żadnego poziomu, powołujesz się na śp. Magika, że niby robisz coś w jego imieniu. Znałeś go osobiście chociaż? Nie ośmieszaj się.

Anonimowy pisze...

Jeśli Rahim nie odpowie to nie znaczy, że wygrałeś walkowerem. To znaczy, że jesteś za słaby, aby uprzątac sobie głowę na kogoś takiego jak ty przez kogoś tak obczajonego w tym temacie jak Rahim.

Anonimowy pisze...

śmierdzi tu kupą :S

Anonimowy pisze...

diss śmierdzi, nie masz co nagrywać... RAH POWIEDZIAŁ PRAWDĘ !!

idz posłuchać a nie bież sie za nagrywanie...

Anonimowy pisze...

Słuchaj, zdaniem kazdej normalnej osoby- jestes do niczego... Ten niby "diss", to kompletnie - nic... Wez lepiej idz pracowac w TRWAM, albo cos podobnego, bo w HH jestes zmarnowany... Jeszcze to z ś.p Magikiem [*] . . . Przesada, to juz powaznie cos nie tak z Toba... Wiesz moze kim on byl (dla mnie nadal jest)?! Nie? To zobacz gdzie chcesz, bo wszedzie o Nim pisza... W ogole to powinienes sie cieszyc, ze Pan Sebastian pozwolil Ci nagrywac w MaxFlo Studio... Nie pozdrawiam...

Anonimowy pisze...

"P.S. Aha i jeszcze jedno - jak nie odpowie - wygrałem walkowerem. Taka prawda - marna. Elo." jaki Ty śmieszny jesteś chłopcze... jakby Raha interesowała, wygrana tego żałosnego dissa... ziomek zacznij wreszcie myśleć realiami ! Twój diss jest żałosny, wstawki o Magiku, odwołanie do Fokusa... troche bezpodstawne. Po za tym nie mamy żadnych dowodów potwierdzajacych realistyczność wypowiedzi Rahima i może to być tylko zwykły zasrany fake... Bo przypuszczam, że Raha takie załosne dissy nie ruszaja i ma troche oleju w głowie, żeby poczytać komentaże, rozkminić całokształt sytuacji i zobaczyć, że nikim ten diss nie ruszył... Osobiście i tak uważam to za jedna wielka ścieme... Tyle ! Pozdro

Anonimowy pisze...

Powiedz swojej mamie że pisze denne teksty (bo wiadomo że to nie ty, ty byś nawet takiego nie wymyślił) Rah cię zmiażdży jednym palcem. Nie warto było z nim zaczynać

Mikens pisze...

Ehhh Nemezis Ego... Powiedz mi ile ty masz lat? 13? 16? Nie ważne na pewno coś w tym przedziale (13-16) Powiem Ci jedno... jesteś beznadziejny... Szukałeś rozgłosu? A może chciałeś przyćmić wielką sławę Rahima? (śmieszne haha!)Stanął Ci jak Rah ci odpisał na blogu jeśli to nie fake? Wiesz co dam ci prezent, pojadę cię za Raha. Wyręczę go chociaż na pewno jego diss byłby po stoktoć lepszy

Popatrz na siebie EGO-isto,
zamiast rapu otwórz bar bistro!
Męczysz mnie tak jak i Twój tupet,
Odwiedź lepiej przydrożny wucet!
Wiesz... ręką chuja nie oszukasz,
może lepiej matkę popukasz?
Miast uskuteczniać rap jak ochłap,
weź się lepiej po pale podrap!
Bo tylko to ci idzie dobrze,
Wiem... Myślisz.."Utopię się w Odrze"
Utop się... dobre rozwiązanie,
Oto dla ciebie przykazanie!

Spierdalaj prostować banany do Afryki!

Pozdrawiam Rahima i ludzi wokół niego:)

Anonimowy pisze...

"Mam wrażenie, że Wy tak naprawdę jaracie się tym kawałkiem..." o tak jaramy sie..;p ale częściej podcieramy nim dupe. Czy ty naprawde myślisz że jesteś fajny? Nie chodzi mi już nawet o to że dissujesz jednego z najlepszych obecnie raperów w polsce, ale bardziej o to że zrobiłeś to na kurewsko niskim poziomie. Myślałem że superstars z UMC to dno, myliłem się, sorry. Jesteś zerem, jeśli nie podniesiesz swojego skill'u o jakieś 100000000000000000% to nadal nim będziesz. ide o zakład że nie opublikujesz tego komentarza, bo jesteś tchórzem, pozdro

Anonimowy pisze...

Powiem Ci tak, nie znam Cie i bym Ci nie pojechał dissem, a Ty gówno znasz i wszystkich obrzucasz błotem, w dupie byłeś i gówno widziałeś, dissu nie przesłuchałem całego ale już wiem co powiedzieć, nigdy nie byłem psychofanem, fokusa nie lubie, magika nie podziwiałem, rahim to chyba najlepszy z całego śląska mc, lubie go poprostu. na bank chodzisz teraz do gimnazjum BANKOWO! gówno się znasz na rapie, dam kurwa łeb że nie wiesz kto tak naprawde robi prawdziwe psychorapy. dzieciaku skasuj ten blog sformatuj kompa i get a life kid. albo idź sobie słuchać pierwszego kalibra i nadal wmawiać sobie że się zna na rapie i można jechać wszystkich i wybijać się na beefach (?) ze znanymi osobami. aha no i załatw sobie normalną ksywke taką osiedlową, bo jak znam życie to kumple na Ciebie wołają kocioł albo cegła. przez takie dzieciaki odechciewa mi się pisać cokolwiek w internecie, bez pozdrowień i nieszczęśliwego nowego roku

Anonimowy pisze...

Ty człowieku chyba nie zdajesz sobie sprawy że masz chory łeb....

To pierwsze co może napisał Rahim to się zgodze, a ten drugi liścik to ewidentnie ty to napisałeś ...

Widać po chujowej stylistyce ... wogole oddala się w dużym stopniu od pierwszego komentarza Raha..

A zresztą jak masz kompleksy to wypierdalaj zbierać żołędzie ;)

Anonimowy pisze...

Nie mieszajcie w to Maga. Gdyby wam zginął przyjaciel też pisalibyście o nim wielebne teksty? nie wyobrażacie sobie jak trudno mówić o kimś kto był przy tobie blisko i nagle go nie ma... Nie wymagajcie od Raha i Fokusa, że będą śpiewać o Magu. Oni już to mówili. Polecam "Ja to ja 2".


Po za tym... Rahim i Fokus to historia polskiego HH. Zawsze mieli wielu fanów. Dlaczego niektórzy nagle się od nich odwracają?

Szkoda mi Rahima i wszystkich, którzy są i zawsze byli blisko PFK Kompany.

Zajmijcie się czymś pożytecznym, a nie... najpierw wspominacie, później dissujecie ludzi, którzy naprawdę coś dają polskiemu HH. A jeżeli sądzicie że Rah i Fo już nic nie wnoszą do HH, to idźcie słuchać Donia.

Przemyślcie to.
I nie róbcie z tego większego g*wna.