20 kwietnia 2008

Konflikty - reaktywacja

Doszły mnie słuchy, że Rahim chce nagrać odpowiedź na mój diss z tamtego roku. Nie wiem, czy dla zlewki czy mu się nudzi po prostu, ale podobno ma taki zamiar. Postanowiłem zatem zrezygnować z prezentu wigilijnego, w którym przestałem upubliczniać ów diss w geście pojednania - jest on znów dostępny na youtube tutaj Skoro chłopak chce odpowiadać to niech ma na co i gdzie. A jak!

Ponadto przesłuchałem kawałek Ostrego pt. Zamach na Ostrego... I albo to moje przerośnięte ego, wrodzona megalomania, albo niezawodna intuicja, ale mam wrażenie, że zainspirowałem chłopaka do napisania tego kawałka. Pozwolę sobie przytoczyć rozmowę w komentarzach tego bloga jaką toczyłem z osobą podpisującą się nickiem Ostrowski w listopadzie ubiegłego roku, a wnioski wyciągnijcie sami po przesłuchaniu najnowszego kawałka Adama:

Komentarze z posta datowanego na 22 listopada 2007:

ostrowski pisze...

Jeden z moich ziomkow doniosl mi ze probujesz walczyc z lodzka scena a nawet zdisowac moja ikone.

Radze ochlonac ziom i przemyslec wszystko raz jeszcze jak nie chcesz zostac przygnieciony ciezarem moich panczy.

Przyjdz na koncert, podbij jak cos masz do mnie i przekonamy sie ile jestes wart. Chociaz slyszac twoj dis na Raha wnioskuje ze niewiele.Aha wez przyprowadz tez kolegow ziom, niech beda swiadkami twojej kleski.

NemezisEgo pisze...

Do Ostr: No prosze jak plotki sie szybko rozchodza... Nie chce walczyc z lodzka scena, po prostu jestes jej krolem i kiedys ktos musi przejąć koronę ;) Ale nie mowmy o tym teraz. Za wczesnie na to... Poza tym to tylko plotka... Na razie nie mam zamiaru nikogo disowac, bo i tak nie uzyskuje odpowiedzi, wiec nie chce mi sie walczyc z wiatrakami... Pozdrawiam.

ostrowski pisze...

No to zes mnie wkurwil teraz. Odebrac mi korone? Czym? Tym twoim belkotem do mikrofonu a moze swoja dusza za 9 zloty? Modl sie zebym nie chcial czegos nagrac na ciebie bo cie zajebia gdziekolwiek bys sie nie pojawil.

Poza tym jaka plotka? Kurwa wierze swoim ziomom a nie jakims lamusom z bloga. Ziom mi mowi ze na forum rozprules sie ze chcesz mnie zdisowac. NO TO KURWA CZEKAM TCHORZU! DISUJ! BRAK CI JAJ WACKU? POTRAFISZ TYLKO PIERDOLIC NA FORUM? Zreszta chyba tak bo chowasz sie na jakims tajnym blogu.

Od dzisiaj Nemezisego bedzie dla mnie synonimem tchorza i typa z frajerem w ksywce.

Koncze. Masz fart ze nie mam w domu internetu i nieco wiecej czasu bo bylbys regularnie dojezdzany. NA TEO JESTES SPALONY LAMUSIE!

Dla takich jak ty pizd jest kawalek ziom za ziomem. Naucz sie go na pamiec frajerku i sluchaj na okraglo zawistna kurwo.

NemezisEgo pisze...

Uuu... jaka agresja. Wez na wstrzymanie.. Co, myslales ze wszyscy Cie kochaja? Coz jesli tak to musze Cie uswiadomic, ze zyles w iluzji.
Zeby sprawa jasna byla - pierwsza plyta Twa spoko, druga tez, trzecia... juz gorzej bo to samo wciaz, kolejne... i wciaz to samo. Ty wogole sie nie zmieniasz. Ciagle to samo, zero progresu. Kiedys lubilem Cie sluchac, ale ile mozna sluchac tego samego. Przyda Ci sie orzezwienie stylu. Poza tym powiedz co zrobiles dla lodzkiej sceny? Promujesz innych wykonawcow oprocz siebie? Dopiero ostatnio zaprosiles Zeusa do featuringu. A wczesniej? Zrobiles jakas skladanke z lodzkimi raperami, umozliwiles wybicie sie komus? (nie liczac Twoich ziokow z Afrontu)
Pilnujesz tylko tego bys sam blyszczal. Taka prawda. Nie jestem zawistny - pragne jednak sprawiedlwiosci i wypromowania prawdziwej lodzkiej sceny takiej jak niegdys VDMC, BHZ.
Zemsta Nemezis Cie dosiegnie niebawem. Ale jeszcze nie teraz. Teraz mozesz spac spokojnie. Poki co.

P. S. Poza tym ja tez wierze swoim ziomkom i kiedys podobno zle sie wypowiedziales na temat naszego nielegala z 1999 roku - Triada OTP - "Omne Trinum Perfektum". Ale tamta sprawa ulegla przedawnieniu. O co innego tym razem bedzie chodzic, bo ja juz nie jestem Neivil - ja jestem Nemezis, ktorego oswiecona vendetta dosiegnie wszystkich rapu grzesznikow zadufanych w sobie. Elo.

Noi jak myślicie, czy Nemezis był swego rodzaju natchnieniem, Muzą dla Ostrego przy powstaniu kawałka "Zamach na Ostrego"? Jest to prawdopodobne, co nie? Muszę powiedzieć Adam, że jeśli to prawda to zobacz jak twórczo działają konflikty... Nic personalnego. Jeśli bym cię zabił to zmartwychwstaniesz i o to w disach chodzi. Gorzej jeśli nie... Dlatego zamach ten jak każdy dobry (patrz 11 września w Stanach) musi być dobrze zaplanowany... Co nagle to po diable... albo wcale.
Pozdro.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ty Debilu :D Ktoś jaja sobie zrobil i podpisał się jakos ostry hahahahah co za dzban, módl się o zdrowie.

Anonimowy pisze...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

ZA MOCNE

O PRZECHUJ

HAHHAHAHAHAHAHAHAAAA

Anonimowy pisze...

o.O Natchnieniem ?! "Yo Jestem Nemezis wale konia ustami chodze po mieście z różnymi zjebami, aha aha, pójde na molo i zaśpiewam disco polo, może mnie polubią..."
Robisz rap 10 lat? Nie wierze. Chyba Ty masz 10 lat ;/ i teraz przytocze Ci słowa pewnego polskiego rapera: "Kocham hiphop i ten hiphop nienawidze z CHUJOWIZNY SZYDZE..." Wiesz o kim to ?! Tak? To weź się schowaj i zostaw normalnych Polskich raperów w spokoju...

P.S
Każdy twój wałek to żenady kawałek.

I co lepiej rymuje od Ciebie pojebie... ;/ "Bez lansu tu ziom, przestajesz istnieć..."
P.S.S
Uważasz się za mądrego pisząć te cytaty? Podejrzewam, że kurwa nie przeczytałeś w życiu nawet "Janko Muzykanta." Co Ty kurwa wiesz o życiu, śmieciu?